Turen gik til Jamaica
15-03-2024
Jeg har for nyligt siddet og kikket på gamle fotografier. Jeg faldt over nogle billeder da vi var på Jamaica. Specielt mødet med Bob Marleys hjem var en stor oplevelse, desværre måtte vi ikke tage billeder derinde, men jeg fik et foto fra udenfor hvor jeg står ved statuen.


Mig foran Bob Dylans hus, det er nu lavet til museum.

Bustur fra Montego bay til Kingston. Bussen skulle lige repareres under turen.

Skøn rastamand lavet og købt på det lokale marked, hvor man kunne købe alverdens ting.
