End of the line 2025
Så har Ålborg afholdt endnu en streetart festival. Det foregik fra d. 21/8 til d. 24/8 2025. Der var masser af rigtig dygtige street art kunstnere.
Så har Ålborg afholdt endnu en streetart festival. Det foregik fra d. 21/8 til d. 24/8 2025. Der var masser af rigtig dygtige street art kunstnere.
En anden af mine favorit street artists er Conor Harrington. Her er 2 malerier fra ham, det ene maleri fra Ålborg og det med farver er taget i København.
Elsker sådan dette maleri, der er lavet af Nychos, i Ålborg, Denmark. Streetphotography Jeanette Marie Kjeldsen.
Jeg var for nogle år siden på besøg i Århus og var så heldig at rende ind i disse fyre der var i gang med at forskønne Godsbanen i Århus.
Jeg var en tur i Venedig først på sommeren her 2024. Ud over at byen er eventyrlig smuk at gå rundt i , er der også rig mulighed for at se på kunst. Jeg har taget en del billeder af kunst jeg vil vise jer her, ligeledes er der masser af ældre kunst dernede, men det er et helt kapitel...
Endnu engang afholdte Aalborg, Street art festival. Denne gang hed den End of the line og blev afholdt fra 29/8-1/9 2024. Det foregik på gammel torv og i karolinelund. Jeg var der som altid med mit kamera og fik taget billeder af de fantastiske værker der blev lavet i år.
Her er så 3 og sidste del af Urban Art Festival 2015 i ålborg. Det foregår i Østre Havn og Karolinelund. Jeg synes det var en fantastisk festival med mange dygtige street art kunstnere. Det var en fornøjelse at se det hele gennem linsen.
Her kommer 2 del af Urban Art Festival 2015. Billederne er taget dag 2 og er fra karolinelund.
I 2015, afholdte Ålborg, Urban Art Festival. Det var nogle skønne dage med godt vejr samt masser street art.
Som mange af jer ved er jeg meget glad for at fotografere street art, det vil der komme meget af her i bloggen, men vi starter ud med ham her. Guido Van Helten er en Australsk født kunstner. Han var i ålborg for nogle år siden og male et mester stykke ved den gamle eternit fabrikken. Jeg var så...