Blog

Jeg maler både på lærreder og papir. Her er det et værk på papir jeg har malet og viser processen af.

Dette var et af de første malerier jeg lavede. Det var på udstilling i Aalborg kultur og kongrescenter. Jeg kaldte maleriet for Genius i a bottle.

En stor passion jeg har er at fotografere street art. Turen til Berlin gik da også med at kikke på street art.

Jeg har for nyligt siddet og kikket på gamle fotografier. Jeg faldt over nogle billeder da vi var på Jamaica. Specielt mødet med Bob Marleys hjem var en stor oplevelse, desværre måtte vi ikke tage billeder derinde, men jeg fik et foto fra udenfor hvor jeg står ved statuen.